Tuesday, June 3, 2008

Lifeless Limit

Ok.. i'm now gonna start the MOST LIFELESS THING i've EVER done in my life... URGH.. peimin.. u watch out....



Survey ini perlu dijawab dalam Bahasa Malaysia.

ok.. pertama s'kali, ku ni takkan gune BM biasa, ku kan gune b'hasa psar.. klao tak faham, p'lahan lah lol.. eh.. tak boleh lol.. errrr.. ketawa amat kuat.. maka... kak =)


7 fakta tentang saya

-Ku amat tersangat tak suka buat tag yg memang tak masuk akal punye (hanya suke tulis post tak masuk akal saje =)
-Saye skrang teramat sibuk dgn perperiksaan akhir saya.. entah knapa ku tgh buat post ni.. =.=
-Nama ku Andrew Chu Per Hao =D
-Saya BENCI ryan teoh kerana paksa saya tengok wayang hantu.. (buat saya jerit mcm perempuan kecil dlm wayang.. =.=)
-Saya suka naik motor tapi bukan rempit.. rempit mana naik motor besar mcm saye xD
-Ni baru pertama punye soalan dan saye sudah sakit kepala =.= (eh.. saya sakit kepala mmg fakta ttg saye)
-Errrrrrrrrrr... saya ada belajar taekwondo.. (maksudnye saya boleh belasah ni org yang bagi saye buat tag terbodoh ini) =.=


7 perkara menakutkan saya

Eh.. takde banyak perkara yang menakutkan saye lerhh.. ada sikit sikit saje.... =\

-WAYANG HANTU!!! pigi mati lah ryan =.=
-Bunyi kuat kuat yang SANGAT tidak disangka.. mcm belon meletup..
-bapak sean =.= (pigi tanye sean la)..
-errr... kesunyian.. amat tersangat punya sunyi.. mcm u biar saya dlm satu bilik tanpa telepon atau internet.. ku akan mati terus dlm masa 1 jam.. ><
-maverick.. apabila masa makan... EH MEMANG TAKUTKAN LAA.. DAH la makan banyak mcm.. macaammmm... MACAM MAVERICK LA.. lagipun takde duit ambil dari saye.. T_T
-lelaki can boleh berdiri dgn satu kaki dan peluk kaki lain yang buat 180darjah drpd dua-dua kakinya.. mcm takde bola punye babi....
-maverick.. bila dia tendang bola sepak.. tu bola... mcm roket tau... kena sesiapa terus mati dgn amat sangat teruk..


7 lagu buat masa sekarang

errr.. tapi lagu saye bukan lagu sekarang punye.......

-lelaki suka perempuan (boys like girls) punye... perlepasan yang FOOLAMAK (the great escape) KAK..
-cascada punye mukjizat dan setiap kali kami sentuh (miracle and everytime we touch)
-Micheal belajar batu KAK (micheal learns to rock) punye itu sebab (that's why)
-Pelan senang (simple plan) punye cintamu tipu (ur love is a lie)
-Percintaan kimiaku (my chemical romance) punye selamat datang ke perbarisan hitam (welcome to the black parade)
-linkin park punye apakah saya buat, kebas, dan bayangan hari (what i've done, numb and shadow of the day)
-kotak mancis dua puluh (matchbox twenty) punye bagaimana jauh kami datang (how far we've come)

(memang.. aku tau tu memang bodoh sial.... tapi... ni blogger yg takde hidup.. apajadi? XD)


7 perkara yang selalu saya sebut

Tapi kebanyakanye dlm BI.... ahhh takpe.. tulis saje~~~

-"lol".. ataupun.. dlm post ini.. kdk.. apa boleh cakap? saya suka ketawa =)
-"foolamak".. ku entah ni perkataan bahasa apa pulak KAKAKAK..
-"wheeee".. lagi sekali.. apa boleh cakap? saya suka seronok.. wheeee XD
-"haha".. (perjelasan sama dengan lol)
-"jinkak".. ni sentiasa.. SENTIASA.. sebut apabila julian dekat dgn saya =D
-"pool".. sentiasa ajak orang main ma.. apa buat? =\
-"MAVERICK!!!" pergi tanya kaki EX yang mana mana KAKAKAKA


7 perkara yang amat bernilai

-nyawa saya....
-kawan-kawan saya TERUTAMAYA EX!!! =D
-percintaan saya dgn suewei =)
-duit saya KAK.. apasal? duit memang bernilai.. >< -masa.. tapi saya masih tak tahu kenapa saye masih buat tag ini... =.= -penyambungan streamyx saya.. memang.. tanpa ni.. terus mati =(
-kebolehan saya fikir perkara yang bazirkan masa dan tak masuk akal =D KAKAKA


7 “pertama kali” dalam hidup saya

-pertama kali pandu kereta.. tingkatan 4.. belum ada lesen punye KAKA
-pertama kali cium... sudah lupa bila.. mcm tingakatan 2 kut.. (sean ada dalam bilik wtf)
-pertama kali ponteng sekolah.. darjah 5.. MAVERICK la.. pengaruh teruk =.=
-pertama kali bernafas.. apabila doctor babi tu pukul punggung saya apabila saya dilahir..
-pertama kali masuk MSSS main catur... FOOLAMAK STRESSS GILER SIALLL.... =.=
-pertama kali cakap telefon 4 jam.. dengan xiaoyu tingkatan 3 sebelum pmr sejarah.. 4 jam xiao ajar saya habis semua sejarah tingakan 1,2,3.... sebelum tu sejarah mcm tahi punye.. lepas tu.. DAPAT C SIAL.. bangga siul..... XD
-pertama kali blog dalam bm.. SEKARANG LA NI PEIMIN SYATAN XD


7 orang bertuah (JAWAB TAG NI BALIK!)

Saye takde banyak orang untuk tag.. tapi... saya tag...

-TECKWENG!!! ni kerana dia semacam takde hidup seperti saye dan memang takde benda lain untuk buat.. XD
-KATHERINE!! adik kembar saye dari penang =D
-lagi 5 orang saya memang takde orang lagi untuk tag.. lagi sesiapa bosan giler.. SAYA TAG KAMU!!!!! =D

ok.. thanks to Peimin.. for helping me with 1.. or two.. bm words.. but it's not deserved cos YOU'RE the one who condemmed me to this OMFG post.. rawr.. xD

Shit i'm glad that's over.. i took like 1 hour 20 minutes to do this.. OMG... i've officially reached my lifeless limit... and i have my maths3 paper tmr at 9... *dies*

No comments: